27. února 2017

Nově v knihovně 16





























Člověk se musí umět odměnit. No a vzhledem k tomu, že jsem zapálený knihomol, moje knihovna se zdárně rozrůstá. Tentokrát jsem využila vánoční dárkové poukázky a udělala jsem si dvojitou radost. Když počítám i výpůjčku z knihovny, je z toho radost rovnou trojitá.

O první novince už jsem vás informovala a je dokonce rovnou zrecenzovaná (TADY). Vášnivý lhář mi padl do rukou hned po státnicích, sladká oddechovka. Autorky Christina Lauren málo kdy zklamou a koupě rozhodně nelituju. Druhým přírůstkem je Skóre od, u nás dobře známé, Elle Kennedy. Jde o třetí díl série Off-Campuss, a jelikož jsem si předchozí díly zamilovala, nesměl mi uniknout ani tenhle. (Mimochodem, už mám dočteno a na recenzi se můžete těšit za pár dní.) Na konec jsem si nechala Nicole Krauss a její Velký dům. Jestli jste sem zavítali už dříve, možná vám neuniklo, že se jedná o moji oblíbenou autorku. Dějiny lásky mi naprosto učarovaly. Jsem zvědavá, co přinese Velký dům. Pojďte se podívat na anotace.



Vášnivý lhář - Christina Lauren


London Hughesová se po několika letech strávených na vysoké škole oddává surfování, po nocích pracuje za barem, vysedává s kamarády a důkladně zkoumá, jak to vlastně v životě chodí. Všechno jí jde skvěle, nic neřeší, nic neplánuje.
Ale když ji jednou ráno spláchne pořádná vlna a večer ji úplně převálcuje sexy úsměv Luka Suttera, vychýlí se trochu ze svého kurzu… a nabere jeho směr. Jasně, Luke je na první pohled plejboj, ale vytrvalý hlas v hlavě jí pořád opakuje: Prostě to zkus – je to jen jednorázovka.
Luke funguje v módu děvkaře tak dlouho, že už se ani nepozastavuje nad tím, co vlastně dělá. Ale po úžasné noci s London si uvědomí, že se od zničujícího rozchodu vůbec nikam neposunul, ať už se vrhal kamkoliv – a s kýmkoliv. Díky London zatouží zase po něčem víc. 
Každý vztah tvoří vždycky dva… a jejich minulost. London si s Lukem sice užívá, ale když zjistí, jaká je jeho minulost – konkrétněji, kdo je kdo v ní – všechno se nějak zamotá, což je přesně to, čemu se chtěla vyhnout. Pak už je to na Lukovi, aby změnil svůj život a přesvědčil ji, že nemá přehazovat výhybku.



Skóre - Elle Kennedy


Allie Hayesová má problém. Blíží se promoce a ona zatím pořád netuší, co bude dělat po škole. Navíc si po krachu dlouhodobého vztahu léčí zlomené srdce a o žádný nový vztah nemá nejmenší zájem. Sex rozhodně nic nevyřeší, jenže pohlednému hokejistovi Deanu DiLaurentisovi je nemožné odolat. Alespoň na jednu noc touží Allie zapomenout na nejistou budoucnost, v níž na ni určitě nečeká král rychlovek na jednu noc.
Dean vždycky dostane, co chce. Holky, dobré známky, holky, slávu… holky. Prostě si rád užívá a zatím nepotkal ženu, jež by byla vůči jeho kouzlu imunní. Dokud nepoznal Allie. Za jedinou noc mu divoká blondýnka obrátila život vzhůru nohama – a teď se chce jenom přátelit? Tak to ani náhodou.
Když ale jeho život nabere nečekaný směr, Dean začne uvažovat, jestli není načase přestat skórovat a místo toho dát šanci lásce.



Velký dům - Nicole Krauss


Velký dům je souborem čtyř příběhů a čtyř hlasů, které se všechny vztahují k jednomu psacímu stolu a těm, kdo u něho po delší či kratší čas v různých domech a bytech pracovali. Všichni zde vyprávějí o svém životě, svých úspěších a prohrách, o nenaplněných snech a touhách, jakož i o těch několika málo splněných.


Žádné komentáře:

Okomentovat