26. října 2016

The Bedtime Book Tag





























Původně jsem dnes chtěla přidat recenzi na Nejšťastnější dívku na světě od Jessicy Knoll, jenže… V pondělí na mě dopadla tvůrčí krize a zatím se drží zuby nehty, mrcha. Aby toho nebylo málo, ještě na mě něco leze, takže dnešek trávím ve vyhřáté posteli s peřinou až po bradu a společnost mi dělá tak akorát čaj. Nechci být úplně marná a tak pro vás mám alespoň nový tag. Tentokrát s názvem The Bedtime Book tag. Narazila jsem na něj zde. Pojďte se podívat, o které knize se mi doslova zdálo.



1. Kniha, která tě udržela celou noc vzhůru:

Jeee, těch by bylo. Vážně, vážně, vážně ráda čtu po večerech. To se často zvrtne a se čtením končím v brzkých ranních hodinách. I když, teď už to taky není tak žhavé, jako to bývalo. Naposled se to povedlo Rockovému risku. Poslední stránku jsem otočila někdy ve tři ráno. Tenhle příběh mi sedl.




2. Kniha, po které ses bála jít spát:

Občas si po večerech čtu Psychologii sériových vrahů. Můžu vám říct, že se mi po tom nespí úplně příjemně. Leckdy narazím na neuvěřitelné případy, které mě dokonale překvapí a vyděsí. Pak mám strach jít i do koupelny, natož usnout.




3. Kniha, která tě uspala:

Teď se mi žádná konkrétní nevybavuje. Když jsem hodně unavená, knížku ani neotvírám, jinak mě čtení neuspává.



4. Kniha, u které ses těšila na vydání tak moc, že jsi kvůli ní nemohla spát:

Naposledy jsem se hodně těšila na vydání třetího dílu série Wild seasons – Vášnivý hříšník. Objednala jsem si ho u rodinných příslušníků k narozeninám, ještě než vyšel. Bohužel jsem se stále nedokopala k napsání recenze. Ale budu se snažit, aby to bylo brzo.




5. Kniha, v které je tvůj vysněný přítel:
 
Všechny a zároveň žádná.:) Zamilovat si knižní postavu vůbec není složité. Žádný z nich ovšem není ten vysněný, mám raději ty živé, z masa a kostí. Kdybych si opravdu musela vybrat, asi by to vyhrál Cam z Počkám na Tebe (recenze).




6. Kniha, ve které by bylo pro tebe žít noční můrou:

To je jasné, nechtěla bych žít v Psychologii sériových vrahů. Důvod je asi jasný. Pokud bych si měla vybrat něco z beletrie, pravděpodobně by to bylo Hunger games nebo Mechanický pomeranč.




7. Kniha, která ti připomíná čas spánku:

To jsou těžké otázky.:)) Zprvu mě nic nenapadlo. Později mi přišel na mysl Malý princ. Mám ho spojeného s dětstvím a v té době člověk hodně spí.:))



8. Kniha, která skončila děsivým cliffhangerem (otevřeným koncem):

S tímhle naštěstí nemám zkušenosti. Otevřený konec bych asi nestrávila. Potřebuju v příběhu mí tu jasně danou tečku. Vlastně když nad tím tak přemýšlím, poměrně otevřený konec měla hříšná touha. Četla jsem jí ještě na střední. Dodnes si vzpomínám, jak jsem byla rozhořčená.




9. Kniha, o které se ti doslova zdálo:

Všude kolem černý les (recenze). Půl noci jsem se procházela skleněným domem a následně lítala po lese a snažila se zachránit, co se dá. Nebylo to dvakrát příjemné.




10. Knižní příšera, kterou bys nechtěla najít pod postelí:
 
Kdysi jsem četla povídkovou knížku Zuby nehty a utkvěl mi v hlavě příběh o mluvících sadistických pavoucích. Už tak z nich mám hrůzu, ještě kdyby mluvili. To by byl můj konec. Jen si na to vzpomenu, už mám husí kůži.




2 komentáře:

  1. Hezká sbírka zajímavých knih. Musím říct, že jsi mě dost navnadila tou Psychologii sériových vrahů. Docela mě to téma zajímá, takže se do ni někdy určitě mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě existuje Psychologie masových vrahů. Je to určitě zajímavé čtení, ale chce to čas a klid.:)

      Vymazat